Çarşamba, Eylül 10, 2008

Santi Cazorla

Tam adi,Santiago "Santi" Cazorla González. 1984 dogumlu bu oyuncu,son gunlerde futbol dunyasinda Real Madrid'e hayir diyen adam olarak gundemde. 2003'te Villarreal'de baslayan kariyeri,2007'de 600,000€'ya 4 yilligina Huelva'ya gecmesiyle son buldu. Ancak Villarreal bu oyuncuyu bu kadar ucuz vermesinin yaninda,1,2mil.€'ya istedigi zaman ilk oncelik olarak geri alabilme maddesi koydurmustu. Huelva'daki performansi dOr ballon dergisi tarafindan En iyi Ispanyol oyuncu odulune layik goruldu. Dusunuldugu gibi Villarreal hemen geri aldi. Gecen sezonki performansida cok iyidi. 36 macta 6 gol atti,bir o kadarinida Nihat ve Rossi'ye asistledi. Bu performans Luis Aragones'in Ispanya'sinda yer almasinda,ve Euro 2008'de boy gostermesinde etkili oldu. Son gunlerde ise,Madrid ekibini reddetmesi konusuluyor. Cazorla, “İnsanlar beni sokakta cevirip tebrik edip imza istemeye başladılar. Beni bir yıldız olarak görüp gormediklerini bilmiyorum ama Avrupa Sampiyonlugunu kazanmak bir anda bana gelen teklifleri arttirdi” demis. Real Madrid’in teklifini ret etmesiyle ilgili olarak da, “Futbolda Real Madrid’ten de fazlası bulunduguna inaniyorum. Bu yuzden onlara hayir demek o kadar da zor olmadi. Tabi ki cok iyi bir takımlar. Ama ben kendi takimimda oldukca mutluyum. Umarim Villereal’de gelisimimi surdurur ve milli takimda oynamaya devam edebilirim” demis. Demekki neymis,reddedilmicek takim yokmus. Huzur paradan onemliymis...

Hiç yorum yok: