Çarşamba, Ekim 15, 2008

Kocaelispor Ruhu

Evet,ben bu ligde 6 maca cikmis ve sadece 1 puan toplamis takimin taraftariyim. Evet,her ne kadar skorun lehimize olucagina inansamda belki onumuzdeki macida kaybedicez. Ve ben eger kismet olursa haftayada Ankara'da deplasmanda olucam. 7 macta 1,2 veya 4 puan toplamis takimin taraftari olarak. Zaten bugune kadar kimse anliyamadi beni ve benim gibi dusunenleri. Insanlar,"Trafige kalmiyim evime erken gidiyim nasil olsa mac gitti,bitti" derken 80.dakika,ben girtlak patlatircasina bagirirken,insanlarin garip gozle baktigi kisiyim ben. "Mac bitmis neyin stres'inde bu cocuk" diye dusunurken baskalari,ben asik oldugum renkler icin haykirircasina bagiriyor olucam Cumartesi gunude. Bugune kadar oldugu gibi. Herkes benim gibi dusunmek zorunda degil. Onlar kosar adim staddan kacarken,ben evimde matem yada dugun varmis gibi oturucam polisler bana "Cikin artik!" diyene kadar.. Simdi benim renklerime inanmayanlar,yada inaniyormus gibi yapip mefaat pesinde kosanlar yarin sloganlarini hazirlayacaklar. "Yonetim istifa" yada "Bu boyle gitmez,kelleler gitsin" diye bagricaklar. Biz onlara inat,gercekten bu renklere inananlar olarak tek olgu uzerinden bagricaz veya bagirmaliyiz o olgu : "KOCAELISPOR" .. Bugun kimine gore cenazeyiz,artik Lig A'nin takimiyiz. 5 yil sonra dondugumuz gercek yerimizde sadece 1 yil kalicagimizi iddaa ediyorlar. Bilmiyorlarki,bu takim gecen sezon ne badireler atlatip, ne gemiler yakip,ne bedeller odeyip cikti yukariya dusmesi icin bu kadar erken havlu atarmiydi? Atmicak, attirmayacagiz. Bunu sagliyabilicek tek insan topluluguda biziz. Yesil siyah'a kusemeyen, eksilerini gorsede,biz bir aileyiz diyebilenler bu zaferi kazanicak. Bu yuzden tribunde bagirmak kadar onemli olan,takimina inanarak bagirmak. Yesil-Siyah'in her rengin ustunde olmasini dileyerek,umarim inandigimiz degerler ve gecmisimizdeki mazi ve guc bizi utandirmaz..
El mi yaman,bey mi yaman,KRALINA HODRI MEYDAN!

Hiç yorum yok: