Pazartesi, Şubat 02, 2009

Eskiye Donus

Yine ilk yariya donus yasadik. Yine oyun var,skor yok. Belki ahim sahim bir futbol ortaya koymadik,veya Genclerbirligi'nden daha derli toplu gorunmedik. Ama takim icin cok sey yazilabilir,ama taraftar olarak sunu soyliyebilirim,ilk yaridan cok daha duzgun durumdayiz. Belki Gencler'e olum kalim maci gozuyle bakiyorduk ama,takimda yeni transfer Mazowa'yi bekledigimden iyi buldum,Fatih Akyel'in sag beke gelmesinden sonra defansif ortasahanin yukunu kaldirir bence. Murat Hacioglu,Ali Bayraktar cok kotuydu. Onlar hakkinda bisey yazmaya gerek yok. Akeem bekledigimizden kotuydu. Her ne kadar ikinci yari dahada mucadele etmeye calissada. Macin kirilma ani,Taner Gulleri'nin vurdugu topun direge carptiktan sonra kalecinin sirtina carpip kornere giden top oldu. O sut girseydi bugun apayri bir entry giriyor olucaktim. Belki bende cok iyimserim ama,hala bu takimin dusucegine inanmiyorum. Belki yine fikstur'un kotulugunden bir kac hafta daha durumumuz kotu devam edicek,ancak yukardan kopmazsak bi sekilde kalicagimiza inaniyorum. Daha dun altli ustlu oldugumuz Genclerbirligi iki galibiyet sonucu 10.sirada. Ama cok iyi bir takim haline gelmisler,ikinci yari en fazla puan kazanan takimlardan olurlar gibi gorunuyor. Bizim takim takim,onde basip,kontra'ya yonelik iyi top oynarsak,deplasmanlarda is yapariz gibime geliyor. Zor deplasmanlarimiz var,umarim dedigim gibi oynayip puan veya puanlarla doneriz. Zaten ya dedigim gibi olucak,yada ben hala bu takima cok duygusal yaklasiyorum..

Kocaelispor : 0 - Genclerbirligi : 2
34' İlhan Eker
84' Bruce Djite

Hiç yorum yok: