Pazartesi, Eylül 15, 2008

Newcatle'da satilik

Football is not a Supermarket basligindada gectigi gibi artik parayi veren dudugu calicak. Everton baskan'ina yakin bir aciklama Newcastle Baskani ve sahibi Mike Ashley'den geldi. Tek farkla,Ashley zor gunler geciren kulubu gercektende satiyor. Keegan'i kovarak zaten taraftarin tepkisini ceken Ashley,haftasonu oynadiklari Hull City macindan once taraftarlar tarafindan protesto edilmisti. Hull City'ede 2-1 yenilen Newcastle'da ipler tamamen koptu. Kulubun resmi sitesinden dokunakli bir aciklama yapan Baskan,"Kulubu satiliga cikariyorum. Umarım boylece taraftarlar istedigini elde etmis olur ve kulubun yeni sahibi taraftarlari memnun edecek kadar para harcayabilir. Cocuklarimla beraber maclara gidip taraftarlarla beraber oturmayi gercekten cok seviyordum. Ama artik tribunde saldiriya ugrayacagim korkusuyla maclara gidemiyorum. Herkes benim Kevin Keegan'in istifasında sorumlu oldugumu dusunuyor. Ama oyle degil. Kevin'la biz uyum icinde calisiyorduk. O kulubn efsanelerinden birisi. Ancak yonetimle Kevin arasinda bir anlasmazlik bas gosterdi ve devreye avukatlar girdi. Ben siz taraftarlari dinledim. Ve gitmemi istiyorsunuz. Ben de bunu yerine getirecegim. Ama bu bir gecede olacak bir is degil. Eger kulubu satin alacak birisi cikmazsa da gerceklesmeyecek." .. Bakalim Premier Lig iyice Supermarket'e donusucek mi?

Hiç yorum yok: