Perşembe, Şubat 26, 2009

Taner Golleri

Taner Gulleri,haftasonu Galatasaray'a attigi 4 golle gundeme bomba gibi dustu. Kocaelispor forumlarinda sezon basindan beri yazilan "bu adam neden milli takima alinmaz?" gercegi gun yuzune cikti. Izmit'te oynanan Sili macinda kadroya alinir gozuyle bakiyorduk,olmadi. En son Fildisi Sahilleri karsilasmasinda artik alinir dedik,yine olmadi. Her zaman isleyen,Milli Takim'da oynamak icin Istanbul kuluplerinde oynama zorunlulugu devam ediyordu. Iki yildir, sayisiz pozisyona giren,gecen yil Lig A'da gol krali olan,bu yilda bir cok macta,-ozellikle Istanbul takimlarina karsi olan maclarda- attigi gollerle golcu nasil olur dersi veren adami Fatih Terim gormezden geliyordu. Devre arasinda takimdan ayrilanlar oldugunda,"Taner'de gidiyor" diye basliklar atan yerel basina,"Hic biyere gitmiyorum" derken bu takima olan bagliligini anlatiyordu. Ki yakindan takip edenler bilir,o donemdede "Ailem Galatasarayliydi, bu yuzden Galatasaray'a sempatim var" ama "Ben Kocaelispor'luyum" demisti. Mac gunu Star Tv'de katildigi programda da bunu soyledi. Herkesin yapamiyacagi bisey yapti aslinda. Sorulan soruya,tum durustlugu ile cevap verdi. Biraz once Ntvspor'da izledim,cok heyecanli gorunuyordu,ordada Ersin Duzen'in benzer sorusuna,"Anne ve Babam,iyi birer Galatasarayliydi,bu yuzden sempatim var,ama Gercek bir Kocaelisporluyum ben" dedi. "Bircok kulupte oynadim,ama beni ben yapan takim Kocaelispor" cevabini verdi. Sezon ortasindada,herkes giderken ayni seyi soylemisti. Eskisehirspor'un iyi para teklif ettigi,ama Kocaelispor'u yuzustu birakamam tavriyla reddettigide o donem ortaya cikmisti. Taner Gulleri, bu takimin gordugu gelmis gecmis en iyi golculerden durustluk fazlasiyla lider. En iyi zamanimizda,ilk yariyi lider kapattigimiz,sezonu 4.bitirdigimiz sezonki golcumuz Bulent Uygun'un yillar sonra gelen "Bize o donem devre arasinda seneye sizi alicaz,maclara cok asilmayin demislerdi,bizde bundan etkilenip asilmamistik" tarzi aciklamalariyla karsilastirildiginda,adamlik dersi verir nitelikte hareket etti. O yuzden inandigimiz gibi dusmezsek,onunda performansinin artmasiyla,cok istedigi milli formayi artik giymeyi hakettigini dusunuyorum. O'nun bizi,bizim onu ne kadar sevdigimizi herkes biliyor. E bosuna demedik,"Taner Gulleri,cok sevdik seni!"

Hiç yorum yok: